czwartek, 3 stycznia 2013

Od Riptide


Leżałem bezczynnie i wygrzewałem się w słońcu. Chętnie porobiłbym co innego, ale nie znałem jeszcze tak dobrze naszych terenów. Westchnąłem. Nawet nie miałem do kogo zagadać! No oczywiście podobała mi się Roxa, ale co ja nowy powiedziałbym jej? Na chwilę przerwałem rozmyślania by zobaczyć stojącą nade mną uśmiechniętą Roxę. 
-Hej!-powiedziałem 
-Cześć!-roześmiała się 
-Oprowadzisz mnie?-uśmiechnąłem się do niej prosząco.
--------------------------------dokończenie od Roxy-------------------------------
-Jasne!-odpowiedziałam.
Wilk podniósł się szybko i ruszyliśmy. Zaczęliśmy rozmawiać o jakichś nieistotnych bzdetach. Niezbyt mi to przeszkadzało bo bardzo mi się podobał i chyba ja jemu też trochę.
-Riptide, bo wiesz...-zaczęłam-może to trochę za szybko, ale podobasz mi się i czy zechcesz być moim partnerem?
------------------------------Cd. od Riptide--------------------------
-Tak oczywiście.-W tej chwili byłem najszczęśliwszym wilkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz